BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om stillingen
Vi søger en dygtig og selvstændig medarbejder til at være en del af vores Facility management team, som skal bidrage til, at Facility Management området kører optimalt i det daglige. Der er tale om en nyoprettet deltidsstilling på 20-25 timer ugentligt med arbejdssted i Aalborg.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Administrere vores flåde af leasingbiler i Danmark
- Administrere og opdatere leasingdokumentation og kontrakter for vores nuværende firmabiler
- Koordinere bilafleveringer og -afhentninger i samarbejde med vores medarbejdere og billeasing forhandler
- Udføre regelmæssig opfølgning på leasingaftaler Indgå nye leasingaftaler og bistå i forhandlingen af leasingbetingelser
- Overholde og praktisere gældende firmabil politik
- Generelle Facility Management opgaver (opfølgning på gennemførelse af eksterne serviceopgaver, herunder; rengøringsinspektion, vedligehold af bygninger og arealer mm.)
Som en vigtig del af rollen vil du være den primære kontaktperson for medarbejderne i forhold til spørgsmål relateret til leasingbiler.
Dine kvalifikationer
- Du er serviceorienteret og professionel
- Du er proaktiv og god til at planlægge og følge op på opgaver
- Du er robust og arbejder struktureret, effektivt og resultatorienteret
- Du er god til at samarbejde og kommunikere med mange forskellige mennesker, brugerne af køretøjer, servicefolk mv.
- Du har en positiv tilgang til arbejdet og kan lide udfordringer og se løsninger
- Gerne kendskab til firmabil leasingprocessen og kontraktadministration
- Du er fortrolig med Excel og Word. Nødvendige IT-programmer såsom SAP og MS SharePoint vil du blive oplært i
- Du kan begå dig på engelsk
Vi forestiller os, at du har erfaring med Facility Management området og relaterede administrative arbejdsopgaver.
Vi tilbyder
Du tilbydes en spændende stilling i et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø med mulighed for både personlig og faglig udvikling. Vi har fokus på tæt samarbejde, vidensdeling og et arbejdsmiljø præget af frihed under ansvar. Stillingen er organisatorisk placeret i indkøbsafdelingen.
Vi tilbyder ligeledes følgende personalegoder:
Pension, fritvalgsordning og 6. ferieuge
Frokostordning i vores kantine, der altid har et udbud af varierede retter Sundhedsforsikring gennem PFA Medlemskab i diverse personaleklubber (motionsklub, golfklub, fodboldklub, fiskeklub m.m.)
Sociale arrangementer i virksomheden og afdelingen
Personalerabatter og sponsorbilletter
Sådan ansøger du
Trives du med administrative opgaver og har interesse for Facility Management, så send din ansøgning og CV senest den 1. august 2023. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Ole Guldhammer Jacobsen på telefon +45 2429 1033.
Om Aalborg Portland
Aalborg Portland har hovedkontor i Aalborg, Danmark, og har været en del af Cementir Group siden 2004 - en international leverandør af cement og beton. Ud over aktiviteterne i Aalborg Portland A/S består Cementir Group af italienske virksomheder. Nordic & Baltic Regionen består af Aalborg Portland A/S og Unicon A/S. Aalborg Portland A/S er en førende cementproducent i Norden, og producerer både grå og hvid cement på fabrikken i Aalborg. Produkterne sælges i Danmark, USA og tilstødende lande. Unicon A/S er leverandør af færdigblandet beton og markedsleder i Norden. Produktionen foregår på 80 fabrikker i Danmark, Norge og Sverige. Stenbrudsarbejde og salg af tilslag (primært granit og grus) foregår fra 15 steder i Danmark og Sverige. Aalborg Portland, Nordic & Baltic Region beskæftiger i alt 920 medarbejdere - heraf 770 i Danmark.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aalborg Portland A/S, Rørdalsvej, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.aalborgportland.dk/karriere/job/vis-job/3193277/130145/
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859319