Aalborg Kommune: Social- og sundhedsassistent m/funktion som planlægger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en social- og sundhedsassistent, hvor du også får funktion som planlægger i Hjemmeplejen Tofthøj. Vi servicerer borgere i Storvorde og de omkringliggende byer.
Vi tilbyder en fuldtidsstilling, 37 timer pr. uge. Vi har brug for dig fra den 1. november 2023.

Som planlægger varetager du en vital funktion i forhold til at understøtte arbejdet med at sikre et godt arbejdsmiljø, en god og sammenhængende kvalitet overfor de mennesker vi kommer hos samt i forhold til at sikre budgetoverholdelse og en effektiv økonomisk styring. Det gør du blandt andet ved, i samarbejde med medarbejderne, at udarbejde sammenhængende kørelister.

Lidt om organisationen du bliver en del af
Hjemmepleje Aalborg er Aalborg kommunes egen leverandør af personlig pleje og praktisk hjælp. Vi er ca. 650 medarbejdere, der hver dag, året rundt og døgnet rundt, gør vores yderste for at give hjælp, støtte og omsorg til de ca. 2.700 borgere, der har vist os den tillid at invitere os ind i deres hjem.

Hjemmepleje Aalborg har 6 hjemmepleje enheder, som hver har 2 ledere, planlæggere og deltids-kvalitetsmedarbejdere. Som planlægger skal du derfor være indstillet på at indgå i et tæt samarbejde med enhedens øvrige planlæggere og ansatte.

Din primære arbejdstid er indenfor normal dagtid på hverdage, men der kan forekomme vekslende mødetider og weekendarbejde.
Vi har kontor og vagtstue på Stationsvej i Storvorde. 

Dine primære opgaver vil bl.a. være:

  • At tilrettelægge medarbejdernes kørelister og arbejdsplaner (hjemmeplejeleder har det overordnede ansvar)
  • Daglig kontakt med medarbejdere og borgere i forhold til planlægning, flytning af besøg mv.
  • At bistå hjemmeplejeleder med relevante opgaver og være en tæt samarbejdspartner for lederen i det daglige
  • Administrative opgaver og forefaldende kontorarbejde, herunder bl.a. elektronisk dokumenthåndtering, tage referater m.m.
  • At indgå i et konstruktivt samarbejde med øvrige planlæggere og tage over på hinandens opgaver ved ferie/sygdom m.m.
  • Sikre at medarbejdernes uddannelsesaktiviteter bliver koordineret og planlagt
  • Besvare opringninger fra vores borgere
  • Indgå i introduktionen af nye medarbejdere
  • Indgå i kørelister ved behov, både for at bevare dine kompetencer, deltage i opgaveløsning ved force major og for løbende at kvalificere og dygtiggøre dig ift den gode planlægning af kørelisterne mhp at kunne kvalificere listen fagligt og planlægningsmæssigt

Vi forventer, at du:

  • Har flair for it og kan anvende Microsoft Office pakken
  • Kan anvende kommunens omsorgssystem (CURA) og har kendskab til kommunens løn- og personalesystemer 
  • Arbejder systematisk og struktureret med sans for detaljen og blik for effektiv arbejdstilrettelæggelse
  • Kan have mange bolde i luften og mestrer stort overblik
  • Er stærkt fagligt funderet og rollemodel for kollegerne
  • Har kendskab til sundhedsfaglige opgaver
  • Kan arbejde med fælles medicinkort og kan vurdere/agere ift. opgaveoverdragelse i tæt dialog med relevante samarbejdspartnere
  • Kan argumentere fagligt/konstruktivt med samarbejdspartnere ifm opgaveløsning
  • Kan indgå i tværfagligt samarbejde med sygeplejen, myndighed m.fl
  • Er klar til faglig udvikling
  • Har et gyldigt kørekort

På det personlige plan er du god til:

  • At kommunikere med alle og er lyttende og serviceminded
  • At tænke klart i pressede situationer og til at bevare overblikket
  • At være en holdspiller, der motiveres af at skabe resultater i fællesskab med andre
  • At tage hånd om opgaver og situationer, som forekommer akut og som kræver din fleksibilitet
  • At trives i et hektisk arbejdsmiljø, hvor 2 dage sjældent er ens

Du er uddannet social- og sundhedsassistent m/autorisation.

Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Louise Amtoft Offersen, ugens 5 hverdage kl. 9-14, på tlf. 9982 4831.
Vi afholder ansættelsessamtaler den 27. september 2023

Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.

På Aalborg Kommunes hjemmeside kan du læse om kommunens struktur, politikker, målsætninger og meget mere.
Aalborg Kommune

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Stationsvej 5, 9280 Storvorde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/social-og-sundhedsassistent-m-funktion-som-planlaegger/4updzf/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5905452

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet