ADMINISTRATIV KOORDINATOR TIL MISSIONGREENFUELS UNDER FORSKNINGSSERVICE, AALBORG UNIVERSITET

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du bidrage til at løse Danmarks ambitiøse klimamål? MissionGreenFuels søger en ambitiøs og dygtig administrativ koordinator, der brænder for at gøre en forskel for forskere og virksomheder i hele Danmark, og samtidig være med til at gøre en forskel for den grønne omstilling. Stillingen er en nyoprettet projektstilling på 3,5 år (med mulighed for forlængelse), og du bliver en del af et team af medarbejdere i et effektivt sekretariat med mange varierende arbejdsopgaver. Vi ønsker stillingen besat pr. 1. oktober eller snarest herefter. MissionGreenFuels er et partnerskab bestående af mere end 60 aktører indenfor udvikling af grønne brændstoffer til luft- og skibsfart, tung transport og industrien. Partnerskabet er støttet af Innovationsfonden (pt frem til 2027) og er én af statens fire grønne missioner, der med sine mange partnere på tværs af forskning og virksomheder fremmer teknologier mv. indenfor grønne brændstoffer så vi kan nå Danmarks klimamål.

 

Jobbeskrivelse

Om MissionGreenFuels sekretariatet

MissionGreenFuels Sekretariatet er et virtuelt sekretariat, der pt består af 4 medarbejdere fra 3 organisationer fysisk placeret i Aalborg og København. Sekretariatet ledes af partnerskabslederen, der er ansat på AAU. Sekretariatet varetager en lang række opgaver i partnerskabet, herunder porteføljestyring af projekter, økonomistyring, kommunikation, mødeplanlægning og afholdes mv. Du kan læse mere om partnerskabet på MissionGreenFuels.dk


Om AAU Forskningsservice/ Missionssekretariatet

AAUs Missionssekretariat er en nyoprettet afdeling under AAU Forskningsservice, der pt består af 5 medarbejdere, der skal understøtte udviklingen af den missionsdrevne og-orienterede forskning og innovation på AAU. MissionGreenFuels sekretariatet er forankret på AAUs nyetablerede Missionssekretariat, hvor du vil have din faste arbejdsplads. Personaleledelsen varetages af lederen for missionssekretariatet– lederen er pt under ansættelse med ansættelse fra august.


Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. oktober 2023 eller snarest derefter. 

Eksempler på opgaver for den nye medarbejder

  • Planlægning og koordinering af møder, herunder udarbejde dagsorden med tilhørende bilagsmateriale og referater(både online og fysiske møder)
  • Økonomiopfølgning, budgetstyring og økonomisupport til partnerskabets deltagere
  • Styring af mailinglister og MS teams
  • Journalisering ift. AAUs regler herfor
  • Tovholder på årsrapporter til Innovationsfonden
  • Overblik over relevante fundingmuligheder og events indenfor området
  • Forberede mødemateriale
  • Udarbejde nyhedsbreve til partnerskabet
  • LinkedIn ansvarlig
  • Hjemmeside opdatering
  • Udarbejdelse og færdiggørelse af ppt præsentationer
  • Let designmateriale(flyers, roll-ups mv.)
  • Support/understøttelse til partnerskabslederen
  • Understøtte det strategiske arbejde ift. partnerskabet
  • Bidrage til udviklingen af partnerskabet
  • Bidrage til udvikling og implementering af processer og arbejdsmetoder ift. partnerskabet
  • Ad hoc tasks


Personprofil

  • Relevant kontorfaglig uddannelse eller længere videregående uddannelse
  • Engelsk på højt niveau. Både skrift og tale
  • God talforståelse og gerne erfaring med budget og regnskab
  • Gode kommunikationsevner
  • Fleksibel
  • Hurtigt kan, og har mod på at, sætte sig ind i nye ting
  • Gode IT Skills(Fx MS office pakken, Wordpress, WorkZone, Survey Exact mv.)
  • Kreativt og løsningsorienteret mindset
  • Struktureret og detaljeorienteret
  • God til at prioritere opgaver i hektisk hverdag
  • Trives i skiftende arbejdsopgaver, højt tempo, hvor man ikke altid ved hvad dagen bringer
  • Selvstændig og trives i et lille team

Du skal have mod på, og være god til, at løse mange forskellige typer af opgaver og ikke være bange for at kaste dig ud i nye ting.


Ansættelsesforhold
.

Vi forventer at afholde første samtalerunde i slutningen af uge 33, 2023. Dit arbejdssted bliver primært AAU’s innovationshus INNOVATE på Thomas Manns Vej 25 på AAU’s hovedcampus i Aalborg Øst. Der vil være mulighed for delvist hjemmearbejde samt adgang til arbejdsstationer flere steder på AAU. Du kan være rejseaktivitet ifm. stillingen.


Kontakt 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte partnerskabslederen for MissionGreenFuels Carina Jensen på telefon 9940 7344 eller cje@adm.aau.dk

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning iht. gældende overenskomst i Staten, herunder OAO-fællesoverenskomsten. Der er mulighed for forhandling af kvalifikationstillæg.

Der er 3 måneders gensidig prøvetid i stillingen.

Aalborg Universitet skal modtage din ansøgning elektronisk vedhæftet CV, eksamensbevis og anden relevant dokumentation. Åbn linket"søg stillingen online" og udfyld ansøgningsformularen.

AAU ønsker at afspejle det omgivende samfund og har diversitet som en kerneværdi. Derfor opfordres alle uanset personlig baggrund og orientering til at søge stillingen.

Ref. nummer

1212620

Ansøgningsfrist

13.08.2023

Ansøg

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Aalborg Universitet, KST1, Kroghstræde, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.stillinger.aau.dk/teknisk-administrative-stillinger/vis-stilling?vacancyId=1212620

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876443

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet