Senior Controller til Uggerly Installation A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du et skarpt og analytisk mindset? Kan du se dig selv bringe dine regnskabsmæssige og analytiske kompetencer i spil i en af Danmarks førende installationsvirksomheder? Så er det måske dig, vi søger til stillingen som Senior Controller til Uggerly Installation A/S’ afdeling i Aalborg.

På vegne af Uggerly Installation A/S søger vi en Senior Controller, der evner at arbejde analytisk, har stærke kompetencer og en bred erfaring med økonomistyring.

Økonomiafdelingen består i dag af en regnskabschef, en controller, to lønningsbogholdere, fire økonomiassistenter og to elever, som varetager opgaver inden for controlling, løn og bogføring herunder bl.a. udarbejdelse af rapporter og analyser på tværs af Uggerly Installation A/S’ afdelinger. Grundet øget vækst og opkøb af virksomheder søges der en controller, som kan være med til at understøtte og styrke teamet yderligere.

En alsidig hverdag med faste opgaver såvel som udviklingsorienterede projekter
Som Senior Controller hos Uggerly Installation A/S får du en central rolle i økonomifunktionen og kommer til at indgå i et tæt samarbejde med regnskabschefen og virksomhedens øvrige controllere, hvor du kommer til at bistå med forskelligartede opgaver inden for økonomi og regnskab.

Du vil opleve en afvekslende hverdag, der aldrig er helt ens – din arbejdsdag vil dog indeholde faste økonomiske driftsopgaver i kombination med mere udviklingsorienterede projekter. Da virksomheden har opkøbt flere virksomheder over den seneste tid, vil der kunne forekomme enkelte rejsedage af og til.

Dine primære arbejdsområder vil være:

  • Tage del i igangværende projekter og procedurer.

  • Månedsrapportering og -møder med projektansvarlige inkl. opfølgning.

  • Acontofakturering af entreprisesager.

  • Deltagelse i udarbejdelse af månedsrapport herunder afstemninger, bemærkninger og rapporter.

  • Udvikling og effektivisering af arbejdsgange i afdelingen.

  • Controlling af finans- og sagsbogholderi.

  • Videreudvikling af økonomisk overblik over entreprisesager i Business Central.

  • Afstemninger og kontroller til revision.

  • Ad hoc-opgaver.

Din profil:
Du har f.eks. en uddannelse som HD(R), cand. merc. eller lignende og har en baggrund som revisor eller controller med flere års erfaring fra en lignende stilling. Din praktiske erhvervserfaring vægtes dog højere end din uddannelsesmæssige baggrund. Vigtigst er, at du har en faglig ballast inden for det økonomiske og systemmæssige.

Nysgerrighed og lysten til at skabe samt påvirke eksisterende processer
Afdelingen har stort fokus på at tilpasse sig til en IT-orienteret fremtid, og det er derfor væsentligt, at du har et udviklingsorienteret mindset og ser digitale værktøjer som en naturlig vej til bedre kommunikation og optimering. Du er derfor stærk på IT og behersker Business Central samt eventuelt Jet Report og har gerne interesse for Microsoft Platform, Power BI, Power Apps og Power Automate.

For at få succes i rollen er du som person robust, tør udfordre systemer og er i stand til at kunne stille kritiske spørgsmål til virksomhedens projektansvarlige mv. Foruden dette bringer du god energi ind i teamet og har let til smil. Derudover falder det dig naturligt at undersøge og løse problemer til bunds samt komme med løsningsforslag til effektiviseringer og optimering i forhold til økonomi, processer og systemer.

Uggerly Installation A/S tilbyder:

  • Ansvar og medindflydelse på arbejdsopgaver og projekter samt mulighed for udvikling og uddannelse.

  • Være med til at optimere forretningsgange og være en del af en virksomhed, der ser ind i en digital fremtid med stort fokus på at udvikle og effektivisere.

  • Et fagligt kompetent team og et fællesskab som løbende understøttes via forskellige sociale tiltag.

  • Løn efter kvalifikationer og pensionsordning.

Om Uggerly Installation A/S – mere end blot en installationsvirksomhed
Uggerly Installation A/S er en dynamisk arbejdsplads med afdelinger i Aalborg, Aarhus, Odense, Ringsted og Glostrup, hvor godt håndværk, dygtige medarbejdere og gode relationer udgør grundstenene i virksomheden. Virksomheden arbejder målrettet med at skabe gode, langvarige relationer til både kunder og medarbejdere, og gennem deres mange års erfaring i branchen og faglige ekspertise sikrer de effektive løsninger og tryghed for kunderne. De bærende værdier i virksomheden er effektivitet, kvalitet, godt håndværk og gode løsninger. Virksomheden beskæftiger i dag godt +350 medarbejdere. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Asgaard Recruitment, Porsborgparken 8C, 9530 Støvring

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://asgaardrecruitment.dk/stillingsopslag/?hr=show-job/151027&linkref=113079&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847328

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet