Uddannet lagermedarbejder, der forstår betydningen af god kundeservice og administrativ flair til Center for Hjælpemidler

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en ny kollega til en fuldtidsstilling på en spændende arbejdsplads, der servicerer tre nordjyske kommuner med hjælpemidler. Er det dig?

Tiltrædelse d. 1. september 2023.

Center for Hjælpemidler og Velfærdsteknologi I/S er et centralt lager for Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt Kommuner (ca. 300.000 indbyggere) i forhold til genbrugshjælpemidler. Centret forestår indkøb, opbevaring, håndtering, servicering og reparation af genbrugshjælpemidler.

Du vil få et tæt samarbejde med mange engagerede kollegaer på en arbejdsplads med et uhøjtideligt arbejdsmiljø. Centret har fokus på leveringssikkerhed, god service og sikkerhed i forhold til de hjælpemidler Centret håndterer.

Arbejdet vil bestå af lager-, logistik- og administrative opgaver. De administrative opgaver vil blandt andet bestå af telefonpasning og servicering af medarbejdere. Hverdagen byder typisk på, at der er mange bolde i luften. 

Vi har brug for dig hvis du:

  • … kan give og forstår betydningen en god telefon- og kundeservice – erfaring fra tidligere job efterspørges
  • … kan lide at have mange bolde i luften
  • … kan udføre effektiv varemodtagelse
  • … er initiativrig og kan bevare overblikket i pressede situationer
  • … forstår, at tilrettelægge og prioriterer dit arbejde

Det forventes at du:

  • … er lageruddannet 
  • … har truckcertifikat
  • … har erfaring inden for lager/logistik og kundeservice
  • … er serviceminded, mødestabil og imødekommende
  • … taler, læser og skriver dansk
  • … er god til IT og har flair for at tilegne dig nye IT-færdigheder

Fakta om Center for Hjælpemidler:

  • 2.800 kvm højloftslager
  • Ca. 300 hjælpemidler ind og ud af lageret dagligt

Arbejdsstedets adresse:
Fåborgvej 15 A, 9220 Aalborg Øst

Vil du vide mere?

Hvis du vil vide mere om stillingen, kontakt da direktør Inga Fryd på 2520 2870.

Ansættelsesprocessen
Ansøgningsfrist er den 3. juli 2023.

Samtaler vil blive afholdt d. 6. og 7. juli


Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem KL og pågældendes faglige organisation.

Forud for endelig ansættelse skal der afleveres en straffeattest.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Fåborgvej 15A, 9220 Aalborg Øst

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/uddannet-lagermedarbejder-der-forstar-betydningen-af-god-kundeservice-og-adminis/x4auuo/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855343

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet